HTML

Napok

Hogyan töltjük napjainkat, mit tanulunk nyugdíjas korban.

Friss topikok

  • Kzella: Szia! Nagyon eltűntél, és itt elméletileg elérlek! Semmi komoly? Puszi! (2012.01.02. 16:46) Spagi nővér
  • Kzella: Jók az írásaid,remekül szórakoztam rajtuk. Persze mindet még nem olvastam el. (2010.05.04. 21:55) Nyau
  • kaschka: akinek van kutyája az tudja, hogy igenis tudnak gondolkodni ! Túljárnak a mi eszünkön is sokszor, ... (2009.09.22. 21:05) A kis cseles
  • kaschka: ez aranyos, biztos nagyon jól érezték magukat a kutyuskák ilyen finom illatos szőrrel, meg Ti is ,... (2009.09.14. 22:21) Fürdés
  • nyunyola: Hello úgy legyen de ha én nyerek a lottón előbb akkor én veszek neked egy nagy lakókocsit sofőrre... (2009.09.03. 08:50) Kutyautak

Linkblog

Látogatások Saladnál a menhelyen

2019.01.02. 16:51 yxia

Dominika elvesztése után megtapasztalhattam, milyen igaz az a mondás, hogy kutya nélkül lehet élni, de minek? Addig nézegettem a menhelyek honlapját, míg rá nem találtam Saladra. Ő nem volt sovány, viszont a popsiján két hatalmas seb éktelenkedett, ahonnan egy-egy zsírcsomót operáltak le. Nagyon rossz helyen voltak a sebek, pont ott, ahova ülni kellene neki.

Na előbb a pofiját mutatom meg

20170218-1-k.jpg

aztán a sebeit:

20170218-15-k.jpg

Már első látogatásunk alkalmával a nyakamba ugrott és úgy kulcsolta át a mancsaival a karomat, mint aki közölni akarja a világgal, ő már az enyém, tűnjetek innen, mindenki, mert nem adom. Hát én se adtam volna őt senkinek, de a sebei matt még nem adták ki, gyógyulnia kell még.

20170218-19-k.jpg

Következő hét végén megint meglátogattuk, megismert, nagyon örült. Viszont nem hogy gyógyult volna a sebe, hanem az egyik ki is szakadt.

20170225_100231sebek.jpg

Megint eltöltöttünk együtt egy kis időt, nagy sikerünk volt, hogy kanállal etettem neki a konzervet. Nagyon szépen evett - kanállal :-)

20170225_100447k.jpg

Újabb hét, harmadik látogatás, de a sebek nem gyógyultak, már a másik seb is kezdett kiszakadni.

20170304_103911jobbseb.jpg

Egy hét múlva, a negyedik látogatásunk alkalmával Salad azt súgta a fülembe, vigyél már haza innen!

20170311_104339-k.jpg

A Noésok is úgy gondolták, otthon gondosabb ápolást kaphat, mint ott a kórházi részlegben, ahol nem csak őrá kell figyelni. Kaptam egy kék krémet és egy bioptron lámpát, ezekkel kellett kezelnem őt. Hamarosan be is gyógyultak, összehúzódtak a sebei.

Most a képeket elővéve figyeltem fel arra, amit csak a történtek után lehetett megértenem. Ezek a pöttyök, bőr vagy szőrhibának tűnő foltok a hátán már a betegségét jelezték, csak akkor még fogalmam sem volt ezekről a dolgokról.

20170225_101118-k.jpg

2017. március 11-én boldogan vittem haza a leányzót és mindjárt át is kereszteltem Suzy-ra. Miféle salátanév az hogy Salad?

Boldogan birtokba vette az ágyat, a szőnyeget, a teraszt, mindent. Hónap végére a sebei is szépen alakultak.

20170331_064524-k.jpg

Aztán hamarosan kezdődtek a problémák...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugdijban.blog.hu/api/trackback/id/tr3014528870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása