HTML

Napok

Hogyan töltjük napjainkat, mit tanulunk nyugdíjas korban.

Friss topikok

  • Kzella: Szia! Nagyon eltűntél, és itt elméletileg elérlek! Semmi komoly? Puszi! (2012.01.02. 16:46) Spagi nővér
  • Kzella: Jók az írásaid,remekül szórakoztam rajtuk. Persze mindet még nem olvastam el. (2010.05.04. 21:55) Nyau
  • kaschka: akinek van kutyája az tudja, hogy igenis tudnak gondolkodni ! Túljárnak a mi eszünkön is sokszor, ... (2009.09.22. 21:05) A kis cseles
  • kaschka: ez aranyos, biztos nagyon jól érezték magukat a kutyuskák ilyen finom illatos szőrrel, meg Ti is ,... (2009.09.14. 22:21) Fürdés
  • nyunyola: Hello úgy legyen de ha én nyerek a lottón előbb akkor én veszek neked egy nagy lakókocsit sofőrre... (2009.09.03. 08:50) Kutyautak

Linkblog

Anya, ágyazz meg nekem!

2012.02.21. 10:28 yxia

  Tegnap este anya a számítógépnél dolgozott. Ilyenkor nem szoktam zavarni, csak amikor telefonál, akkor egyik keze úgyis szabad, ha odamegyek ő átölel, meg simogat beszélgetés közben. Ha a számítógépnél ül, akkor mindkét keze foglalt. Ő is tudja, ha ilyenkor odabújok hozzá, akkor nyomós okom van rá.

Tegnap odamentem...

Rám nézett és azt mondta, mi a baj? Most vacsoráztál, ittál, kint voltál. Csak egy kis szeretetigényed van? Kicsit megdögönyözött, majd azt mondta, most dolga van, menjek aludni.

Hát ez nem jött össze, nem értett meg. Kicsit elsomfordáltam, és törni kezdtem a fejem, mit is csináljak. Hamar ki is találtam.

Hevesen bökdösni kezdtem, mint akinek mégiscsak ki kell mennie, mégpedig nagyon sürgősen, különben baj lesz a szobatisztasággal. Anya kicsit megijedt, hisz nemrég voltam kint, ilyenkor már nem szoktam újra kimenni, csak ha valami bajom van. Ott is hagyta a számítógépet, vette a kabátját, hogy kienged - de én nem az ajtóhoz vettem az irányt, hanem megálltam az ágyam mellett.

Anya csak nézett, én meg hol az ágyamra néztem, hol őrá. Hát nem látod? Én próbáltam megágyazni magamnak, nem tehetek róla, hogy egy ilyen hegycsúcs lett a paplanomból. Lécci-lécci igazítsd el!!!

Szóval ez volt az a sürgős dolog, amit jeleztél nekem - mondta anya nevetve, és elrendezte szépen a takarómat. Gyorsan le is feküdtem, hisz ilyenkor egy rendes kutyának már aludnia kell. 

Tovább nem is zavartam anyát a munkában, hacsak a horkolásommal nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugdijban.blog.hu/api/trackback/id/tr84154691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása