HTML

Napok

Hogyan töltjük napjainkat, mit tanulunk nyugdíjas korban.

Friss topikok

  • Kzella: Szia! Nagyon eltűntél, és itt elméletileg elérlek! Semmi komoly? Puszi! (2012.01.02. 16:46) Spagi nővér
  • Kzella: Jók az írásaid,remekül szórakoztam rajtuk. Persze mindet még nem olvastam el. (2010.05.04. 21:55) Nyau
  • kaschka: akinek van kutyája az tudja, hogy igenis tudnak gondolkodni ! Túljárnak a mi eszünkön is sokszor, ... (2009.09.22. 21:05) A kis cseles
  • kaschka: ez aranyos, biztos nagyon jól érezték magukat a kutyuskák ilyen finom illatos szőrrel, meg Ti is ,... (2009.09.14. 22:21) Fürdés
  • nyunyola: Hello úgy legyen de ha én nyerek a lottón előbb akkor én veszek neked egy nagy lakókocsit sofőrre... (2009.09.03. 08:50) Kutyautak

Linkblog

A válasz

2009.09.29. 07:59 yxia

Ki tudja nekem megmondani, miért szeretik a kutyák kihúzni az udvarra a párnájukat? Mondjuk azt értem, hogy Alexa kihúzta Brútusz házából a szőnyeget a hóra (soha nem a sajátjából, azt már nem), és ráfeküdt. Spagi viszont csak kihúzza, majd bent ráfekszik a másik kutya párnájára.

Pénteken vendégségbe mentem, de ha már bent járok a városban, gondoltam megveszek pár apróságot, ami persze azzal jár, hogy boltról boltról kell járkálni. Vagyis kényelmes cipő kell, ami általában nem azonos az elegánssal. Én is megpróbáltam kiválasztani a legkényelmesebbet, na persze hogy jól mellé fogtam. Erre már az utcánk felénél járva rájöttem, ezért gyorsan visszafordultam, hogy felvegyem a trampli de kényelmes cipőt, míg ezt a szatyorba süllyesztve magammal vigyem.

Fél sarok oda, fél sarok vissza, és a kapun belépve látom, hogy Spagi párnája máris az udvar közepén hever. Csak szó nélkül felemeltem, mire Spagi az orrát a két mellső lába közé dugva eloldalgott. A biztonság kedvéért azért utána küldtem egy-két micsináltálmármegintet, meg nemszégyelledmagadot, majd bezártam a párnát a kazánházba. Feküdj a csupasz műanyag ágyadba, ha nem kell bele a párnád.

Mondanom se kell, hogy ezt a tanácsomat nem fogadta meg. Amikor hazajöttem, Spagikám Alexa ágyában terpeszkedett, Alexa párnáján, míg szegény kis öreglány a csupasz szőnyegre kényszerült.

Tegnap aztán, mielőtt elmentem itthonról, magam elé állítottam Spagit, hogy komolyan beszéljek a fejével. Megfogtam a párnája csücskét, majd közöltem az érdeklődve néző pofival, hogyha ezt még egyszer meglátom kint az udvaron, komoly bajok lesznek.

- Nem fogod kihúzgálni, mire hazajövök? - kérdeztem végül.

Spagi megcsóválta a fejét jobbra-balra, mint aki nemet int, még toppantott is hozzá. Még megérem, hogy egyszer meg is szólal, olyan okos a kis aranyom. Na majd este meglátom, hogy betartod-e az ígéretedet.

Betartotta!

Elég későn értem haza és fel voltam rá készülve, hogy mindent hurcolhatok be megint az udvarról. Semmihez nem nyúltak, minden rendben volt. Tudom, hogy Spagi a főkolompos az ilyesmiben, mert Alexa kiöregedett már a rosszalkodásból, Maya meg amióta nálam van, az egy illatozó pogácsás zacskó kivételével még soha semmihez nem nyúlt. Így aztán első sorban Spagi kapta a nagy dícséretet. Egyik kezemmel az ágyában heverő párnáját simogattam, a másik kezemmel Spagit, miközben mindenféle ismert dícsérő szót elmondtam neki, remélve hogy összeköti így a dícséretet a párnájával. Erre ő boxer stílusban rázni kezdte a popsiját. A nem boxereseknek mondom, hogy ezt azért csinálják, mert azt a pici farokcsonkot nem lehet elég látványosan csóválni, az egész popsit kell jobbra-balra tekergetni, hogy kellően ki legyen fejezve az örömük.

A nagy örömködésbe persze beszállt a másik kettő is, ilyenkor aztán nagyon kevésnek bizonyul két kéz a három kutyához. Még szerencse, hogy ők soha nem marakodnak egymással emiatt. Így aztán a nagy körülöttem tekergés közben felváltva tudom mindegyiket simogatni, dögönyözni. Bár nem árt ilyenkor igénybe venni falat, ajtófélfát vagy valamit - támasztéknak, hogy biztosabban megálljak a lábamon.

Látjátok, mennyivel jobb így, mint amikor mosolyszünettel vagyok kénytelen bezárkózni a lakásba?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugdijban.blog.hu/api/trackback/id/tr421414729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása